Blir du 100 år ??

Vill du göra ett  test och räkna ut din förväntade livslängd?
I så fall klickar du här.

Min förväntade livslängd är 88 år.

Du har goda chanser att leva längre än dom flesta. Du har en sund livsstil och både njuter av livet och samtidigt lever livet. Precis som man ska göra. Som en tankeställare så gå gärna igenom frågorna en efter en och tänk noga igenom om det går att förbättra ytterligare. Som du redan vet är livet härligt och kanske kan det bli ännu bättre.



Kika gärna in här också!
1 Inger Maryissa:

skriven

Mitt resultat jag gjorde på testet var inte så upplyftande direkt.

Men som tur är så tar jag sådana här test med en nypa salt ;-)

Kram

2 LillaNisse:

skriven

Förväntad livslängd för mig 88 år, det känns som jag har många år kvar.....

Kram

3 Fia:

skriven

Oj, oj! Min förväntade ålder blev 114 år! Vet inte om jag vill bli så gammal!

Kommentera här: