1 Helena:

skriven

Kanske en käck idé. HUr är det med dig däruppe i snön annars. Här är det dagsmeja och fem grader varmt.

2 Ulla:

skriven

Hej hej! Visst är det kul med många besökare!

3 Lilltroll:

skriven

Den ska jag titta på vid tillfälle, tack för tipset!

Kramis

4 Susanne:

skriven

Hej!!! Tycker också det är kul att ha många besökare på bloggen hoppas på fler. Kram Susanne

5 Tina:

skriven

Kul att du har samma smak som mig då;)...jag gillar enkla o snabba rätter...men goda vill jag oxå att de skall de vara förstås...:)

Ibland har det händer det att man engagerar sig mer eller mindre på rätterna.

Kram!!

6 soffie:

skriven

så roligt med många besökare jag hade rekord igår 208 stycken unika besökare undrar vilka alla är för det är ju inte många som lämnar kommentarer

ha en go kväll,

7 LillaNisse:

skriven

Vet inte om jag vill ha så många fler, känns rätt så gemytiligt när man vet vilka som är inne och hälsar på...

Kram

Kommentera här: