Min fredag

Förutom den sorgliga upplevelsen  jag skrev om i förra inlägget så hade jag en mycket bra fredag.
Började dagen med några mystery-shopping-uppdrag för att sedan träffa E för en lunch.
Eftersom hon fyllde år för någon vecka sedan så var det min tur att bjuda, en trevlig tradition som vi har.
Det blev thai-buffé.



På hemvägen från stan så stannade jag till hos S. Jag hade Elvin med idag och han skötte sig jättebra tillsammams med S hundar. Mycket bus men han kunde även koppla av mellan labbe-rusningarna.



Hos S bjöds det som vanligt på godsaker.

Först räkor...



...och sedan blåbärstårta.



Ingen dålig fredag, eller hur?
=)




1 Eva:

skriven

Men vad hemskt, det du berättade om katten. Blev så ledsen när jag läste det. Har själv haft katt tidigare. Men nu är dottern allergisk så vi kan inte ha någon, annars hade jag gärna öppnat mitt hem för en hittekatt.

Ser ut som du ätit en massa godsaker :-) Den där blåbärstårtan såg riktig smaskig ut!

2 Maria:

skriven

Massa goa läckerheter :-)

3 Trolda:

skriven

Det ser ut som en smarrig fredag ;-) Och FY vad hemskt med männsikor som bara struntar i sina djur...TUR att det finns andra människor som tar hand om de små sötnosarna! URGULLIG bild förresten! =D



Trolda - tjingeling!

4 kats:

skriven

härligt gott det ser ut... å vilken trevlig ny 4- fotavän du har... ser jätte go ut..



Usch så hemskt... man kan undra hur tänker folk??? är de helt känslolösa?



Tack för att ni finns ohc kan hjälpa djuren



stor kram till er båda

Kommentera här: