Tv-kväll



I kväll är det tv-soffan som gäller i det här huset.
Först ska vi titta på "Sommar med Ernst"  och sen blir det "Durham County".



Om "Durham County" fortsätter vara lika bra i resterande avsnitt som det varit hittills så kommer den serien att ligga MYCKET HÖGT på min topplista över bra tv-serier.
En riktig höjdare än så länge i alla fall.

Följer ni också den serien?

Titta här om du vill hjälpa mig lite.
1 carina:

skriven

Ernst är paxat av mig här hemma också....det kan gå hett till ibland när vi är 4 st som vill olika :/

2 soffie:

skriven

har ej kollat på nåt av det du nämnde men det verkade bra iallafall den där serien.

Hoppas du fick en härlig tvkväll:O)

3 Camilla:

skriven

Jag kollade också på Ernst från Öland. Alltså jag bara myser då jag kollar på hans program, han är sommaren personifierad. Hur kan man kunna allt, från inredning till mat och fixning... aaah!

Sedan blev det Lyxfällan här och nu någon italiensk deckare på 1:an som också är rätt bra.

Ha en fortsatt fin kväll och stackars dig som börjat jobba, nu då fint väder är på ingång.

kram!

4 synne:

skriven

Såg inget av dom programmen i går. Här satt vi och pratade och bara hade det bra.

Skönt det med.

Kramen vännen.

5 Mia:

skriven

I går var första gången jag såg det, visste inte att det gått tidigare...men å andra sidan har jag inte haft tillgång till tv uppe hos mig, så det kvittar..

6 Johnsimone:

skriven

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

Kommentera här: