Jag faller!!



Rösta gärna och hjälp mig upp på fötter igen!!

BloggRegistret.se
1 Kattis:

skriven

Tackar!

Än så länge har jag bara fått de som hållt med, så jag väntar på annat. Men de kommer väl till natta!

;D ;D

2 vivan:

skriven

Det är en ärve soffa från min gubbes släkt...och den är ca 150 år..med orginalmålning...sliten men fullt användbar....kramiz:)

Skall ta kort på den och visa hela soffan...

3 Johanna:

skriven

fin blogg :)

Eftersom du har hundar så tipsar jag om min blogg :)

4 Helena:

skriven

Vad gör man inte för en kompis :0)

5 synne:

skriven

Här händer saker hela tiden ju.

Hinner inte med när man har huset fullt.

Men det är kul att läsa.

Hoppas muisarna trivs på nya betet.

Hur gjör du för att få bort kådan från manarna?

Jag hänger med på dina loppisar alltså.....

säg till bara så kommer jag.

Ha en fin dag och jag hoppas det inte regnar på dig,

Kramen synne:D

6 My:

skriven

Blev det inget jobb inatt?

Och jag röstar på dig förståss! :)

7 A:

skriven

Klart jag röstar =)

8 Freddeland:

skriven

svar; inte alls långt ifrån mig :)

9 Anna:

skriven

Naturligtvis..röstar jag på dig..

10 Freddeland:

skriven

sök på eniro.se: jaktstigen 10 eller auktionsverket i härnösand

11 linda:

skriven

har aldrig sett det

12 Carina:

skriven

Ernst bryr jag mig inte om men Durham county vill jag inte missa!

13 Akselmary:

skriven

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

Kommentera här: