Ledbruten

Efter gårdagens incident så känns min bak som en babian-rumpa och resten av kroppen är ledbruten.
Jag är för gammal för sånt där!
Är i alla fall på jobbet idag så nu blir det inget mer bloggande förrän ikväll.
Ha en bra dag!

1 Carina:

skriven

Aj,aj :(
Har själv drattat på ändan rejält en gång så jag vet känslan.
Hur det gick till är en annan historia ;)

2 Lexie:

skriven

haha vilken söt bild :) hoppas du får en bra dag! :D

3 A:

skriven

Ha en fin dag själv...trots ont;) Kram

4 Sofia:

skriven

Vad gjorde du igår egentligen? :O

5 Maria:

skriven

Jag undrar om det finns någon som skulle vilja teckan en tatuering åt mig? Vill ha en ängel/älva men vet ingen som skulle kunna teckna den åt mig, Så tänkte höra om det finns någon. Hör jätte gärna av dig i så fall.

6 Mija:

skriven

Söta.... *skrattar fast jag inte får, du vet, min jobbiga skadeglädje* Kan vi få se ett foto sen?? ;)

7 evans:

skriven

Usch, jag läste vad som hade hänt. Tur att det inte blev värre än så. Ha en bra dag!

8 kicki:

skriven

Ja fy en sån vurpa du gjorde,,,hur har det gått har färgen blommat ut än på kroppen...tur att det inte blev värre ändå, du kunde har brutit dej eller att pållen gjort sej värre illa...ja du får ta fram gummiringen och sätta dej på. kramen på dej från kicki
Hoppas att er relation blivit bättre, inte kul när det knakar i kanten.

9 Marie:

skriven

Hoppas att helgen har varit bra för dig!
Ha en fortsatt bra måndagskväll!

Kram kram

10 Carina:

skriven

Haha, vet allt hur det känns att "ha"
babianröv!!
F´låt att jag skrattar åt dig men de
lät så skojigt :-)

Kommentera här: