Planerar för "krig"

Jag blev hemma från jobbet idag också. Min mage har inte varit bra i natt. Pratade med Vårdcentralen i morse igen och nu ville dom att jag skulle pröva Omeprazol som är ett läkemedel mot magkatarr.
Tydligen kan ett kraftigt magkatarrs-anfall likna ett gall-anfall...jag blir inte klok på någonting och det blir tydligen inte dom på Vårdcentralen heller...
Jag har varit på Apoteket och köpt tabletterna i alla fall och nu ska jag testa dom över helgen men blir det inte bättre så är det "krig" som gäller på måndag...



Vad tror ni dom säger om jag dyker upp i full krigsmundering? ;)

BloggRegistret.se


Det skulle vara jättekul om jag fick några svar till på min fråga, kl 18 idag räknar jag ihop "medelåldern" =)
1 Nilla:

skriven

Hej men va jobbigt att du fortfarande är risig...hoppas att de nya pillrena hjälper

2 Cissi:

skriven

Har du magkatarr hjälper Omeprazol, de är jättebra. Hjälper de inte tycker jag du ska ta på dig krigsmunderingen! :o)

3 Mimi:

skriven

Hoppas du kryar på dig snabbt!

Kram

4 Carina:

skriven

Kommer du till Vårdcentralen klädd så är jag rädd att dina kollegor får dig som patient ;)

5 Nettan:

skriven

Åh, om du har gallbesvär vet jag precis hur det känns. Det fick jag när jag väntade en utav mina döttrar. Och är det gallan är det väldigt lätt att ta reda på det = ultraljud !

Lycka till !

nettan

Kommentera här: