En fråga

Det skulle vara kul att räkna ut medelåldern på er som besöker min blogg. Jag tycker att det är jättekul att man får kontakter i alla möjliga åldrar här i blogg-världen. Så var nu snäll och lämna ett litet avtryck och berätta din ålder.
Jag låter frågan ligga med till på torsdag för att förhoppningsvis få många svar =)

Anna´h/Missmother...titta in här!!!


BloggRegistret.se
1 Gabbi:

skriven

*viskar*
37 år
Kram

2 Nathalie:

skriven

Haha, du vann :)

http://meandmymen.blogg.se/1202844912_grattis_ejims.html

3 Carina:

skriven

Här är jag.......46 fyllda :-)
Jo jag tar till mörk choklad när suget
blir för stort, hög cacaohalt!
Kram på dig!

4 Linda:

skriven

Jag fyller 30 i juni!

5 josefine:

skriven

19 :P

6 A:

skriven

39 snart 40 =O

7 Emelie:

skriven

Jag är 17! xD

8 Maria:

skriven

40 år är jag.

9 Emmy:

skriven

18! Haha shit det kändes konstigt.. Aldrig skrivit 18 förut ;) Bara 17..

10 Nilla:

skriven

36 år fan va tiden går..17 i skallen

11 Carina:

skriven

Jag tror dina gallbesvär har smittat mig :/..näh så kan det ju inte vara, men konstigt är det medans jag hadde tjockpannkakan i ugnen så skrev jag kommentar till dig om gallbesvär.
Äter och får värdens gallplågor av tjockpannkakan så jag har leget orörlig mest hela kvällen :(

12 Carina:

skriven

Ojdå..glömmde åldern på tanten 45år ;)

13 Åsa.S:

skriven

37

14 a-k:

skriven

Mitt första besök här inne. 38 snart ljuva 39.. :)

15 Emelie:

skriven

23.. 24 om 8 dagar.. du får välja ;)

16 Emilié:

skriven

20 år! (snart 21)

17 christina:

skriven

19 här

18 annebelle:

skriven

Min bästa tid är nu....och jag är 44! Du själv då?

19 Mia:

skriven

Känner du dig bättre idag? Be att få bli röntgad, så kanske det blir operation och du blir av med eländet! Huvva...
Nu tänker jag höja medelåldern rejält, jag är 56
Godmorron på dig!! ;-)

20 Alex:

skriven

Jag är 33!

21 Vaniljis:

skriven

Jag är 42, väldigt snart 43. Välj själv! ;)

22 britten:

skriven

Godmorgon min sköna...49 ..oj vad det kändes konstigt att skriva...kram

23 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

nyss fyllda 39 år på självaste julafton! Kompisarna firar nu 40 års kalas höger och vänster medans jag lugnt kan vänta nästan ett helt år! Annat var det då man fyllde 15 och 18 och 20... Då var man avis, men inte nu! =)

Kram Sus

24 Tanja:

skriven

*host* 36 *host*

25 kicki:

skriven

Jag är 52 år...pust va jobbigt det var att skriva..
Ha det gött

26 kats:

skriven

44 år ända till juni..... lååångt kvar till 45 ;-)) fniss

27 MissyElliot:

skriven

33 unga var det här....
:-)

28 Inger Maryissa:

skriven

Jag är 57 år, och tycker det är helt underbart att här på nätet få kontakt med bloggvänner i olika åldrar. Vi har så mycket att ge varandra, och jag är så glad över att jag började blogga.
Kram

29 Mia:

skriven

37 var det här, snart iaf!

30 Linda:

skriven

35 i 41dagar till! haha!

31 johanna:

skriven

12 :P

32 josephine:

skriven

17 år här!

33 Maria:

skriven

Oj detta har jag missat, men jag är 33 :-)

34 Emma:

skriven

16 år fyllda..:)

35 Lisa:

skriven

28 eller är jag det..hmm ja jo..

36 Anna´h:

skriven

Inne på 29 : de året !
Önskar dej en bra dag
KRAM

37 Christel:

skriven

51, snart 52 sköna år. Ni som är yngre...detblir bättre och bättre för varje år

38 Linda:

skriven

24:)

39 Linda:

skriven

24:)

Kommentera här: