What goes around....

I morse när jag vaknade var jag fortfarande rätt irriterad efter gårdagens lokal-historia, men bestämde mig sen för att inte sjunka till samma låga nivå som APAN.
Kl 10.00 i morgon åker vi upp till lokalen som vi kommit överens om och då hoppas jag dom har städat ut sig.
Vad som händer annars återstår att se...

1 Åsa.S:

skriven

Hoppas verkligen att där är tomt och städat då! Vilket folk det finns...

2 Annica:

skriven

Skrattar så jag gråter åt det du skrivit! Jag hade nog gjort som du tänkt först. Begära att de ska vara ute klockan 7! He he he.. Det kanske bor en bitch i mig ändå...

Jag är nog ganska övertygad själv om att pappa var med på något sätt nu....

Ha en skön fredagskväll!

3 Camilliondollar Baby:

skriven

Nä, nu blev jag besviken... Du är alldeles för snäll.

4 Sandy:

skriven

Det MÅSTE de ju vara. Tänk hur en del människor kan bete sig! Det kommer bli en superbra kväll imorgon i alla fall! Längtar!

Kommentera här: