Perfekt present

Jag missade ju dam-middagen på den libanesiska restaurangen för ett tag sedan, men idag ska min vän S bjuda mig på middag där eftersom jag fyllt år. Det låter väl som en helt perfekt födelsedagspresent  =)

image1552
1 Annsingen:

skriven

Ja och du är så välkommen så:))

2 My:

skriven

Absolut! Guld att bli bjuden så...hoppas det var trevligt!

3 britten:

skriven

å så gott hoppas det blev riktigt gott och trevligt..

4 synne:

skriven

Hoppas middagen var god. har varit med maken på jobbet idag igen. Kul att komma ut och se sig om hehe....
Krams....

5 Fia:

skriven

Hoppas ni får en riktigt mysig kväll!

6 Anonym:

skriven

h, ha, ha...visst känner man sig sån, now and than! Sorgligt med mamma mu, men en glad bild du målade upp med kalven på ängen. Förstår dock att det finns en ekonomisk baksida på händelsen...
Grillrutinerna var helt galet bra...ska sätta dom på kylskåpet tror jag!

Kommentera här: