Libanesisk mat

På lördag är vi ett gäng tjejer som ska ut och äta tillsammans, vi ska på den här restaurangen som serverar Libanesisk mat, vad på menyn skulle ni välja??

1 Fia:

skriven

Jag tycker att de stora "köttbullarna" ser goda ut.De skulle jag nog prova.

2 Lotta:

skriven

Har aldrig smakat libanesisk mat, men det ser smaskigt ut! Är lite hungrig också...

3 evans:

skriven

Allt på menyn lät gott! Ni kommer säkert att få en kanonkväll! Var finns den där restaurangen? I Sundsvall?

4 Annsingen:

skriven

Shish tauk skulle jag testa! :) Sov gott!

5 solgudinna:

skriven

Har aldrig provat men ser hur gott ut som helst.
Utmaning på gång.

6 Nina på Johangården:

skriven

Åååh, suckar och himlar med ögonen... det där stället måste jag lägga på minnet! Jag älskar sådan mat!

7 Plogflickan:

skriven

Svårt att råda, har aldrig provat, men fisk är ju aldrig fel! Ha de så trevligt!

8 anneli:

skriven

oj, måste du välja?? Lite av varje verkar vara modellen!

9 malin:

skriven

Skulle aldrig äta mat som står på "display" sådär. Men annars är Libanesisk mat otroligt gott. "cigarrullar" med osti är mina favoriter. Vindolmar jättegott åsså hummus med bröd förstås.

ha en mysig kväll

10 Maria:

skriven

Ditt ska vi med en jobbar kompis som gått i pension. Har hört posetivt om det stället.
Önskar en trevlig helg.
Tjing

11 Annsingen:

skriven

Morning!

12 A:

skriven

God morgon vännen...
Verkar lite gott det där..
Spännande med annorlunda mat =)
Hoppas din dag blir fin
Kramen...

Kommentera här: