Helgen var verkligen...

...innehållsrik.
 
I fredags åkte jag till Matforsfabriken och lämnade min bil för in-och utvändig tvätt.
 
 
Nu är min bil ren både invändigt och utvändigt, "bajsbombningen", dammet och gruset är borta.
Värt varenda krona!
 
 
Blev en lunch med Lena också medans jag väntade på att bilen skulle bli klar.
 
På eftermiddagen tog jag en promenad och mötte upp Mona för att sedan gå hem till mig och planera lite inför vår Ölands-resa.
Måste bara visa de fantastiska tulpanerna som växte mot en husvägg där vi gick.
 
 
 
 
Det blev en trevlig eftermiddag med gott vin och mycket surr.
 
 
I lördags blev jag och Albin upphämtade av Sussi och sen bar det av till Marfors Brukshundsklubb för #agriashundpromenad.
En mycket trevlig dag och hundarna var trötta efteråt.
 
 
 
Albin badadeför första gången i år och han hittade såklart en pinne att busa med.
 
 
 
 
På kvällen var det sen dags för klassfest, 40 år sedan jag gick ur gymnasiet, svårt att tänka sig men så är det. 
Det var jag, Sussi, Susanne, Helene, Maj-Lis och Utte som träffades, en liten men tapper skara som åt middag på O´Learys.
Eftersom man numera bara får sitta en viss tid på restaurang, värdelöst påhitt tycker jag, så gick vi sen vidare till Bishop.
Vi hade så trevligt så ingen av oss kom oss för att ta fram kameran och fota!
 
Söndagen blev lugn, lagade en rejäl laddning av årstidens favoritmat, älskar sparris!
 
 
Gjorde en laddning tidigare i veckan med chorizo, nu blev det med halloumi.
 
 
 Jag vet inte om det är träningen eller mitt nya ryggbälte som gett resultat men min rygg mår mycket bättre, fortsätter det så här kan jag kanske börja jobba tidigare?
 
 
 

Kommentera här: