"Det finns...

 
...inget dåligt väder bara dåliga kläder".
 🌧️🌩️☔
Lite läskigt varr det att vara på promenad när åskan gick men det fanns ingen återvändo i morse.
🐾😳
Idag ville man mest göra som Axl och krypa ner under täcket igen.
 🐱😴
 
Men jag tog mig i kragen och tog en tur till Birsta för en lunch med Eva och Ann Cairine och det ångrar jag såklart inte.
Man blir alltid glad när man har träffat vänner.
 
 
Och när man ska shoppa så gäller det såklart att ha rätt sällskap.
😉 
 
 
Igår var jag till kiropraktorn för att hämta mina sulor men mina problem är så konstiga så jag fick gå hem utan sulor och kiropraktorn får justera sulorna mer.
Medan jag väntar får jag gå in mina nya skor som sulorna ska passa i.
 
 
Och hör och häpna, jag var på gym också igår.
Min kompis Eva Å har tränat i många år och nu ska jag försöka hänga på henne.
Det var faktiskt riktigt kul! 
 
 
 

Kommentera här: