Det är något...

 
...speciellt med träd mot blå himmel.
Idag var det svettigt på promenaden 🐾.
Vårsolen 🌞 värmer rejält och jag hade full vintermundering på.
 😅
 
Det är stora skillnader på om solen har värmt gatan eller inte.
 
 
Jag är chockad över hur mycket hundbajs som ligger överallt.
Visst borde det vara en självklarhet att vi hundägare plockar upp efter våra hundar!!??
Där jag promenerar är det tyvärr inte självklart.
😠
 
 
 
Jag var på ansiktsbehandling idag, en rejäl sådan, blev vaxning och färgning också.
Har bestämt mig för att kosta på mig en kur, svindyrt men det unnar jag mig.
 
 
Pä eftermiddagen kom L förbi.
Han hade med sig kams som vi stekte upp och åt med messmörssås.
En ny erfarenhet för mig men det var gott.
 
 
Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt, i morgon är det jobb som gäller igen.
 
 
 
 

Kommentera här: