Så fantastiskt...

...skönt det har varit med en ledig helg!!
Jag skulle egentligen ha jobbat men tog semester så nu har jag 6 lediga dagar att njuta av.
I går var jag till Birsta en sväng, provsatt en fåtölj på IKEA som jag nu har skickat efter, provade ut glasögonbågar och så lite shopping och fika med L på EKO.
 
 
När jag kom hem så röjde jag lite här hemma innan det var dags för soffan och ett glas vin.
 
Idag har jag varit till Huset på Hea i Gnarp med Lena.
Fika och surr men ingen shopping.
 
 
Första snön har yrt omkring och när jag satte mig i bilen var det en liten "snöhög" på rutan.
 
 
Isiga vindar och vinterjackan åkte på.
Träden har tappat alla sina löv också så nu är det ingen tvekan, vintern är i antågande.
 
 
L tittade förbi idag också för att hjälpa mig med lite saker i lägenheten.
 
Postkorgen är på plats.
 
 
Hundgrinden är på plats.
 
 
Och min  nya väggprydnad är på plats.
 
 
I det här huset är det betongväggar så ska man sätta upp något är det slagborr som gäller.
 
Jag satte upp ljusslingan på balkongen också.
Det är kolsvart på baksidan av huset, svartare än i skogen, så jag måste lysa upp lite.
 😊
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: