Jag brukar ju...

 
...inte tjuvstarta men i år behöver jag lysa upp tillvaron lite tidigare känner jag.
 
 
 
Jag har passat på att "lysa upp"min bil också med en välbehövlig tvätt lagom till att jag fått min efterlängtade motorvärmarplats.
 
Den här helgen ska jag jobba...och jag har många jobbhelger framför mig.
Fick mitt nya schema och jag ska jobba 9 helger av 12!!
Känns sådär.
Vi har ju tvättstugeschema och jag hade lagt 7 helger själv, vi måste göra 5 av 12, och hade verkligen inte förväntat mig att få två helger till.
 
 
 Den här helgen, eller förresten hela veckan, har varit "Black Friday".
Det ska bli spännande att höra hur det varit i butikerna.
Tänker folk på pandemin eller...?
 
 
 Jag har shoppat en del på nätet bland annat denna mysdress.
 
 
Riktigt skön, jag är nöjd med mitt köp.

Kommentera här: