Det blir inte...

 
...mycket sol och bad den här sommaren, inte än i alla fall.
Det finns ju en massa andra saker man kan göra men visst saknar jag värmen.
Nätterna är ju till och med iskalla!!
 
Det är så ruggigt så i stället för att äta sommarmat som sallad så längtar jag "kött och pärer" så jag blev glad när jag hittade en fläskstek i frysen.
Den blev riktigt god också.
 
 
 
I lördags hängde jag med Annica och Pelle på cruising igen, den här gången till Härnösand.
Det är helt otroligt vad raggarbilar har blivit populära igen.
Massor med bilar cruisade runt under kvällen och avgaserna låg som en dimma över stan.
 
 
 
I söndags gjorde jag en grej som jag aldrig trodde skulle ske, jag var på en fika-dejt.
Jag borde ha lyssnat på min magkänsla för killen var alldeles för mesig för min smak men nu har jag i alla fall testat detta.
Vi får se om det blir någon fler gång.
 
 
 
 
 

Kommentera här: