När vi är...

 
...sugna på en liten utflykt och samtidigt har ärenden så brukar vi välja att åka till Hudiksvall i stället för till Sundsvall.
Hudik är en riktigt mysig stad.
Om jag ska flytta till en stad någon gång kan jag tänka mig Hudik.
 
 
 
I går gjorde vi en sådan resa och vi tog även med min mamma på turen.
 
Vi började med att äta en god lunch och sen startade min "jakt" på lite rolig sommarplant.
 
Ett av mina favoritställen är Gröna Systrar.
En helt fantastisk handelsträdgård.
 
 
 
 
 
 
På området finns också ett mysigt café med gott fika.
 
 
Idag ska jag ta hand om mina inköp från gårdagen samt pyssla med min täckodling.
Snart dags att sätta ner potatisen.
Detta är ett spännande projekt!
Förhoppningsvis kommer det att se ut så här om några veckor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: