När jag åker till...

...Hälsingland är alltid förväntningarna höga.
Likaså nu när jag och L skulle ha en trevlig helg i Hudiksvall.
På fredag eftermiddag checkade vi in på Best Western Hotell.
 
 
Efter en snabbvila gick vi ner på stan för att sammanstråla med L:s gamla kompisar.
 God mat och dryck och väldigt många skratt.
 
 
Hade ta mig sjutton träningsvärk i skrattmusklerna när vi vaknade på lördag morgon.
😀
 
Lördagen blev en lugn mysdag.
Vi strosade runt i stan på dagen och kikade runt.
En smaskig fika blev det också innan det var dags för lite siesta.
 
 
På kvällen käkade vi en god middag och sen tog vi det bara lugnt, fredagen satt liksom kvar i kroppen .
 
 
Idag vaknade vi till en fantastisk sol och snö på backen men när vi kom ut så visade det sig att det blåste "småspik".
Tanken på att gå runt på julmarknad byttes genast ut mot att åka hemåt direkt.
Det blir fler chanser när det gäller julmarknader.
Jag är i alla fall glad över att vi har lite vitt på backen igen även om det fortfarande är mest blankis.
 
 
Det får gärna komma mer snö nu tycker jag, det är ju faktiskt första advent!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: