Dagarna fortsätter att...

...rusa iväg.
Nu förstår jag vad min mormor menade när hon sa att tiden gick så fort, det gjorde jag inte när jag var liten, då gick i stället tiden ganska sakta.
 
I lördags hjälpte vi Sussi att flytta till sin lägenhet.
Vi var många som hjälpte till så det gick fort och enkelt.
 
 
Sen på kvällen tog jag och Lars en tur på motorcykeln.
 
 
 
I söndags blev det en tur till Thai-festivalen och till Birsta innan det var dags att fira Lars barnbarn som fyllde 3 år.
På vägen hem sen började regnet att ösa ner vilket var välkommet så det gick att elda lite skräp.
 
 
I måndags var jag först på banken för att avsluta försäljningen av stugan sen åkte jag och Annica en sväng till Birsta.
 
I tisdags hade jag en härlig heldag i Hudiksvall med Eva och AnnCatrine.
 
 
 
Härligt att kunna umgås en hel dag men som vanligt hann vi inte prata klart.
;)
Jag hoppas vi hinner med en heldag till i sommar.
 
I onsdags klev jag upp 02.30 för att åka med Lars på en jobbsväng igen.
 
 
 
Okristlig tid men jag hade ett speciellt ärende på slutstationen av resan men det berättar jag mer om en annan gång.
;)
När vi kom hem på eftermiddagen var jag helt slut!!
Jag är ju van att jobba natt men att kliva upp mitt i natten var hemskt!!
 
I går började vi dagen med en mc-tur.
Sen blev det lite pyssel hemma på gården.
Jag städade bland annat i ankhuset.
Egentligen var det alldeles för varmt för en sådan syssla men ankdamerna måste pysslas om ordentligt eftersom äggbeställningarna haglar in just nu.
Jättekul att så många gillar mina ankägg.
=)
 
 
 
Tror bestämt att jag ska ta mig en titt på Blocket och se om jag kan hitta några fler ankdamer...
 
Kvällen igår avslutades hos Sussi som bjöd Lars och mig på middag som tack för flytthjälpen.
God mat, vin och en trevlig pratstund.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: