Jag kan faktiskt...

...inte minnas när jag var på bio senast men igår var jag, Annica, Pelle, Jens, Patrik, Annika och Kent iväg och såg "100-åringen...".
 
 
Av mig får filmen 2,5 av 5...trodde den skulle vara roligare.
 
Innan filmen var vi på Canton och åt deras mongoliska buffé.
När filmen var slut åkte vi allihopa hem till A & P där vi drack vin, åt ost/kex och surrade till 03.15!!
Vi hade jättetrevligt och timmarna bara försvann!!
 
Efter en sådan sen kväll blev det lite sovmorgon och sen följde jag med Annica på Ikea.
Var MYCKET tveksam till att åka dit på en helg men det var lugnt.
Kom på det sen att den här helgen räknas som den fattigaste på hela året, efter jul och före lön, om det var det som gjorde att det var så lugnt.
 
När jag kom hem så skottade jag lite snö på dom ställena där traktorn inte kommer åt och sen bar jag in pellets.
 
 
Nu är det dags för mig att sova och ladda för en ny arbetsvecka.
 
 
 
 
 

Kommentera här: