Trodde faktiskt...

...att det skulle bli första frostnatten i natt för när jag kom hem från jobbet var det bara 5 grader...brrr!!!
Ingen tvekan om att det är riktig höst även fast gräsmattan växer som sjutton fortfarande.
=/
 
Den här veckan har, som vanligt, rusat förbi.
I måndags jobbade jag och på lunchen åkte jag och John på BiteLine och åt deras buffé.
Det är skönt att komma från avdelningen på lunchen, oftast sitter jag kvar i vårt personalrum.
 
Var ledig tisdag-torsdag och då hade jag trevligt besök.
;)
Hann bland annat med en tur upp till stugan för att hämta hem lite saker, annars har vi bara tagit det lugnt.
 
Jobb igen i fredags men idag har jag varit ledig igen.
Bra schema den här veckan.
=)
Sussi var förbi en sväng och hjälpte mig klippa hundarnas klor och så blev det prat över en fika.
Hann med lite stök här hemma också men jag har känt mig lat idag.
Förhoppningsvis blir det några fler fina dagar så jag hinner med rabatterna och blomlådorna innan det kommer snö.
Det ska väl dröja några veckor till hoppas jag.
 
Måste visa den här härliga bilden också.
Var och tittade på Ankis valpar.
Vilka sötnosar!
Visst blir jag sugen men "hundkontot" är ju fortfarande fullt i det här huset så det gäller att stå emot!!
 
 
 

Kommentera här: