Söndag igen...

...och dags för en uppdatering.
Veckan som gått har innehållit en hel del jobb samt en massa "ställa-i-ordning-inför-hösten".
Nu måste jag ju ta tag i allt själv som ska fixas... peppar, peppar...än så länge fungerar det.
Har en att-göra-lista men inget är akut så jag får beta av den eftersom.
 
I fredags var tjej-gänget på jobbet bjudna hem till Victoria på middag.
 
 
Vi hade en supertrevlig kväll med en massa gott att äta och dricka.
=)
 
 
 
 
Jag och mamma hade bytt boende så jag sov kvar i stan.
På lördagen gjorde jag först ett par ärenden och sen åkte jag till Ann-Catrine för en fika och en pratstund.
Var hemma vid 14-tiden och då var jag rätt seg.
Det märks att man inte är 25 längre, en fest-kväll sätter sina spår.
Lagade middag till mig och mamma och sen var jag bara lat.
 
I dag har jag jobbat igen och sen bara tagit det ganska lugnt.
Känner mig seg och har ont i kroppen...det har varit så i en vecka nu men det blir liksom inget mer.
Trodde att det var en förkylning på gång men jag vet inte.
Har ingen lust att bli sjuk men det är inte kul att gå omkring och må så här heller.
Bryt ut eller försvinn vad det nu är som spökar!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Åsa:

skriven

Vilken härlig helg du verkar ha haft!
Och vad stark du är, som fixar med allt själv nu!!
You go girl!

2 Fia:

skriven

Vad mysigt med en trerätters!

Kommentera här: