Jag har verkligen...

...varit snål i sommar och inte unnat mig särskilt mycket eftersom jag velat spara ihop en buffert, därför var det extra kul med en helg i Sockholm nu.
Jag och Sussi tog tåget ner till Carina i fredags.
 
 
Vi började helgfirandet direkt på tåget.
;)
 
 
Det enda vi planerat in var att se "Priscilla, queen of the dessert".
 
 
En mycket bra föreställning med härlig musik och fantastiska kostymer!!
 
Resten av helgen har vi bara ätit och druckit gott och pratat, pratat, pratat.
 
 
 
Tur att Carina också har ett par 4-bentingar för jösses så tomt det skulle ha blivit annars.
 
 
 
Vi hade som sagt en jättemysig helg och jag ser fram emot en tur till storstaden snart igen.
Skulle aldrig kunna bo där...alldeles för högt tempo och för mycket folk för mig...men en helg så här ibland det gillar jag.
=)

Kommentera här: