Nu börjar jag...

...bli jä...gt less på hostan!!
Både jag och A kraxar på fortfarande.
I går hostade jag så jag kräktes och i natt vaknade jag av en hostattack som varade i 10 minuter.
Trodde ett tag att jag skulle kvävas!!
Tårarna sprutade som på Lille Skutt.


Det konstiga är att det kan gå timmar mellan attackerna men när dom kommer är dom skitjobbiga.
Nog om detta...jag vet ju att det är övergående.

Idag hade jag egentligen en ledig dag men projektet vi har på jobbet krävde några av mina lediga timmar.
När jag ändå var på plats så undrade min chef om vi kunde köra lönesamtalet också så nu är det avklarat för i år.
Avtalet är som vanligt inte klart så det blev inget direkt pengaprat men jag fick stämpeln GODKÄND i pannan så det var ju bra.
;)

Löneökningarna i min branch är ju sällan något att hurra för men än så länge lever jag på hoppet...



1 Marie-Louise:

skriven

Fy vilken hemsk hosta :( Du har ingen bra hostmedicin du kan ta till? Kram

2 kanarin:

skriven

Krya på er alla! och lycka till med att få mer i kassan.

jag har börjat sälja en del alster i en butik det är därför jag tillverkar så mycket.. nä inte bara därför, jag kan liksom inte låta bli ;)

Kommentera här: