Årskrönika 2011 Oktober-December



Oktober

Växthuset töms och stängs för säsongen.
Vi arrangerar julmarknad här i byn.
Jag blir PartyLite-konsult.
Jag blir med i ett  stort förändringsprojet på jobbet.
Vi är utan tv, telefon och internet i en vecka.
Jag får träffa en mycket bra läkare på Vårdcentralen som tar mina besvär på allvar.
A får besked från Umeå att röntgenplåtarna ser bra ut den här gången också.

November

En snöfri och mörk månad.
Jag har min första PartyLite-visning som konsult.
Jag gör min 4:e tatuering.

December

Det är ett år sedan A opererade bort hjärntumören.
Min blogg bara försvann helt plötsligt men den kom tillbaka med hjälp från blogg.se
Utekväll med jobbet som slutade tidigt pga värsta snö/regn-stormen.
Köpte tidiga julklappar till oss själva, ny dammsugare och ny spis.
Åt härligt julbord på Torpshammars Herrgård.
Tandläkaren konstaterar att jag behöver en skena på natten.
Julafton firas hos A-K & S.
Stormen Dagmar drar fram över landet och vi blir strömlösa i 2,5 dygn.
Nyårsafton firas hos A & P.

Kommentera här: