Lite fix här...

...lite fix där...summa summarum så har jag fått en del gjort trots mitt virriga huvud. Törs jag tro att jag börjar se "ljuset i tunneln"???

Det har varit en helt fantastisk vårdag, solen har värmt och fåglarna har kvittrat.
Jag tog fram torkvindan och hängde ut tvätt för första gången i år.

Det är ett säkert vårtecken.
=)

1 Anonym:

skriven

Ååh, vad härligt med tvätt som har torkat ute....det luktar så gott av kläderna då.

Tyvärr kan jag inte hänga ut tvätt förens i mitten på sommaren. Jag har två pollenallergiker här hemma.



Kram!

2 Ulrica:

skriven

Läste du kanske min blogg innan och kom på att du ville ha kläderna riktigt "tvättad" av solens UV-strålar som kinesen gör???

3 Sus:

skriven

Hallå, ja härligt med vår och sol. Kläder som också hängt ute på tork luktar dessutom såååå gott!



Kram Sus

Kommentera här: