Den här gången...

...såg jag både Boris, Morgan och Ola-Conny när jag var i Ullared.
Det var nog tur att jag inte sett det senaste avsnittet av "En stark resa med Morgan och Ola-Conny" när jag såg dessa två live där nere för då vet jag inte om jag hade kunnat låta bli att kommentera programmet.
HERREGUD!!!



Det är väl en himla tur att filmteamet är med dessa två herrar, annars skulle dom väl OMÖJLIGT klara sig helskinnade ur detta rese-äventyr.
Men det är helt klart underhållande att tilla på!!
=)

1 mo:

skriven

Ja man får sig onekligen många goa skratt. Jag har med sett alla tre när jag varit där..

Tack för din kommentar hos mig, kram

2 Eva Å:

skriven

Jag har slötittat lite på deras resande korta stunder men tycker det är ganska tragiskt att göra ett program om deras okapaciteter, känns som lyteskomik. Jag skrattar inte utan skäms mer samt lider lite med dem. Morgan ser tungt medicinerad ut och Ola-Conny är glatt omedveten om allt. Boris däremot gillar jag skarpt, han känns mycket sympatisk. Bra att du hade skoj!

3 Ewa:

skriven

Jag tycker Ola-Conny är underbar. Skrattar gott åt båda 2 och ser det hellre än alla tragiska program som visas. Kul att ni hade en bra resa =)

Kommentera här: