Tanken var att...

...vi skulle åka på marknad i Hudiksvall idag men när vi tänkt till lite kom vi fram till att det skulle bli väldigt lite sömn för A den här helgen om vi gjorde det.
Jobbar man på natten så behöver man ju sova på dagen.
Nu laddar jag för ett besök på Ove´s i Gävle om några veckor i stället.
=)

Tog i stället tag i "projekt städa bort sommaren".
Lite sorgligt är det när sommarblommorna slängs bort för säsongen men det är roligt att göra höstfint också.
Tog en tur till skogen för att hämta lite material till blomlådorna och där hittade jag kantareller igen.



Jag har hittat mycket gula i år och trattisar fullständigt kryllar det av!!!
Det går knappt att sätta ner fötterna utan att trampa på dom.
Hejdade mig och lämnade kvar dom idag...kolla Elvins kroppsspråk..."herregud, har du inte plockat klart snart" tycker jag det ser ut som han tänker.



När A åkt iväg för att jobba satte jag mig framför tv:n och kollade på en film sen avslutade jag tv-tittandet med att se Mia Skäringers helt fantastiska show "Dyngkåt och hur helig som helst".
Helt fantastiskt!!
Tvära kast mellan skämt och allvar...SÅ BRA!!!



Nu är det dags att krypa i säng och vänta på John Blund.
I morgon är det en riktigt spännade dag...Flisan ska starta.
Håll tummarna för henne är ni snälla!!!

1 Klackar&Kaffe:

skriven

Tack för att du varit med och tävlat! Vinnaren presenteras och kontaktas klockan 18.00, kika in då!

2 Anonym:

skriven

I veckan ska jag försöka ta mig ut att leta trattisar, hoppas jag hittar lika många som du säger att det finns då :)

3 Lizaloop:

skriven

jag sa det ;)

4 paula i pörtet:

skriven

Jag tänkte på det, det krävs mod att i bikini ställa sig inför tusen pers. på en scen, ensam....

Har du lärt hunden nosa upp svamp? Jag provade förut, men jag är så himla lat...man måste ju ha tålamod o träna ofta, ofta...suck

Kommentera här: