Nu är det...

...höst i blomlådorna.
Hoppas kunna hitta lite rönnbär också för att få lite färg.











Butiken i skogen är alldeles gratis.
;)

1 Ann Catrine:

skriven

Även jag har gjort höst idag på min lilla balkong.

Istället för rönnbär hittade jag massor av

nyponbuskar med bär.

Det blev fint, och gratis ;-)



Trevlig kväll!

2 Jaana:

skriven

Vad fint du har gjort!!! Va pysslig och duktig du är!

Hoppas du hittar rönnbär som lyser upp lite.



Kram!

3 Carina:

skriven

Va fint det blev! Ja den butiken är bra :)

4 Ulrica P:

skriven

Kom ihåg en gång när jag hade haft rönnbär i mina blomlåder. Kunde inte förstå varför det var så många sidensvansar vid fönstret tills jag kom ut och såg att de festat i mina blomlåder =)

5 Lizaloop:

skriven

Vad tjusigt, det är kanske det man ska roa sig med i dag och göra fint i krukorna, solen lyser ju så varöfr inte!!! Hoppas du får en kanontrevlig helg!

6 paula i pörtet:

skriven

Attans va snyggt det blev. Här har jag inte bemödat mig ett dugg trots att jag bor i skogen. Eller kanske just därför...

Ska i alla fall tömma de sista utomhuskrukorna idag, men jag ställer nog ner allt i källaren lat som jag är istället för att pynta.

Såg att ni också har det trångt i sängen. Numera har vi ingen större rusning när vi bara har en liten hund jämfört med hur det var då vi hade en rottis och en basset...

Ser att svampskörden var bra, jag har för flera år nu så mer ska inte plockas...eller? Det är ju plockandet som är kul, så om jag nu råkar få syn på några så kan jag ju alltid skänka bort dem!

Kram o trevlig helg, dottern tycker morsan ska skaffa en iphone, men än är jag inte övertygad..

7 Fnulan:

skriven

Men åå vilka kannor!!!!!

8 Anonym:

skriven

Vad fint du gjort i alla krukor!

Det är din hemliga bokvän som är inne och kikar runt!

Återkommer mer...

Kommentera här: