Har väntat på den här dagen...



...i flera månader!!
Dagen då min fjärde tatuering skulle på plats.
Vad tror ni händer???
Mr Migrän sitter i mitt huvud när jag vaknar, det är så typiskt!!

Jag och mina grannar A och G hade bokat tre tider på raken, det har blivit lite av grejen det här med "grupp-tatoo".
Deras tatueringar blev jättefina så nu är jag inte bara sur utan dessutom avundsjuk!!

MEN...eftersom jag går hos bästa och gulligaste tatueraren i stan så hade jag redan fått ett mail om en ny tid.
Tyvärr passade den inte eftersom jag jobbar den dagen men nu vet jag att han har mig i åtanke så innan det här året är slut så ska Nr 4 vara på plats.
=)

1 Åsa:

skriven

Så surt! Tycker synd om dig och fattar att du är avis. Tur du snabbt får ny tid

2 paula i pörtet:

skriven

Hej, va sa farbror doktorn om din mage?

Trist med tatueringen, himla drygt med migrän. Min dotter har migrän, och min mamma hade det, mig hoppade den över och det tackar jag speciellt för!

Hoppas du orkar njuta av brittsommaren

Kram och trevlig helg

3 Marie-Louise:

skriven

Vad trist det är när det inte klaffar. När den j***a Mr Migrän ska hälsa på och förstöra. Jag hoppas du mår bättre nu. Kram

4 Lotta från Småland:

skriven

Nä, vad synd! Vad ska det bli för motiv?

Kommentera här: