Halva dagen...

...igår gick åt till ärenden av olika slag.
Hann i alla fall med en lunch och lite babbel med min vän S en stund mitt på dagen.
=)

Var till frissan också, älskar att vara nyklippt men fasen vad gråhårig jag är!!

;)



1 Marie-Louise:

skriven

Blev mycket snyggt!

2 Sandra:

skriven

Du ska få ett silverschampo av mig till helgen :)

3 Eva Å:

skriven

Aj aj aj, det heter inte gråhårig, det heter solblekt :=)

4 Ida:

skriven

Silver i håret visar på lyxig tillvaro ;)



(ny läsare, btw)

5 Lotta från Småland:

skriven

Jättesnygg färg ju! Och vad kul att få se hur du ser ut!!

Jag blir inte gråhårig, jag går direkt på det vita. Om några år behöver jag kanske inte bleka håret.

6 Ulrica P:

skriven

Väldigt fint! Visst är det skönt att vara nyklippt. Undra när jag blir det nästa gång?? Vet inte om jag vågar gå till frissan här i Suzhou ;)

7 bloggtanten/kottenliv:

skriven

Jag gillar grått

8 mo:

skriven

Japp, skönt att vara nyklippt, jag ska klippa mig nästa helg...Ja det där med det gråa....jag tycker det är snyggt, kram

9 Åsa:

skriven

Grått är ju fint! I lla fall när det kommer sådär jämt... På mig kommer det mer i klunga.

Kommentera här: