En riktigt blåsig...

...och höstlig dag har det varit idag.
Jag har varit ledig och inte haft några speciella måsten så jag har mest "lullat på" hela dagen.
Skönt med sådana dagar.
=)
Gruvade mig en bra stund innan jag tog hundarna och gick på promenad eftersom det blåste kallt men när jag fått upp ångan så var det riktigt härligt.
När jag promenarar i skogen så spanar jag såklart alltid efter svamp och idag hittade jag den största gula kantarell jag någonsin sett!!!
Den ligger på ett paket pasta så ni ska förstå hur stor den är.




I flera dagar har jag väntat på att det skulle bli torkväder ute men idag byttes regnet ut mot halv storm och eftersom vår tvättkorg var överfull var det vara att tvätta och hänga inne.
Jag har hängt ute i flera månader nu så det här kändes mindre bra men vad ska man göra?



Egentligen ska jag inte klaga över lite tvätt som jag får hänga inne...i morgon är det mycket större och viktigare saker på gång.
A ska göra en röntgen igen för att se om tumören fortfarande är borta.
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var orolig, för det är jag...




1 Marie-Louise:

skriven

håller tummarna för att allt ser bra ut idag på röntgen. Tänker på er. Kram

2 Eva Å:

skriven

Läser det här idag fredag så jag antar att det är gjort nu, röntgen alltså. Jag håller tummarna och ber till de där uppe att allt är bra, vet inte när ni får svar men pip gärna på mej ett sms, tänker på er.

3 my:

skriven

Lulliga dagar kan va rätt goa ibland! :)

Och hoppas hoppas röntgen gick bra, kram trevlig helg

4 paula i pörtet:

skriven

Men...det såg bra ut! Toppen, nu ska ni fira ordentligt, ta vara på varje sekund får vi lov att göra så länge vi kan...

Trevlig helg!

5 Lena:

skriven

Jag hoppas att det gick bra i dag! Kram

6 soffie:

skriven

usch va oroloigt för er hoppas verkligen den ej har kommit tillbaka !massor av kramar till dej å din man,

7 Kats:

skriven

Jag måste tyvärr alltid hänga tvätt inne, dörrar, möbler mm. trist och inte är det vackert.



Usch då,förstår din oro. Hoppas innerligt att allt är bra. Ska tänka på er.

Kommentera här: