Började den här...





...dagen med en skön promenad i skogen med hudarna medans RUT var på besök hos oss.
=)

Jag har laddat ner en App till mobilen som jag testade för första gången, den talar om hur långt jag går, hur fort jag går, hur många steg jag går och hur många kalorier jag förbränner.
Det finns en massa andra finesser också, bl a statistik av olika slag, som jag får försöka lära mig eftersom.

Eftersom jag varit ledig idag så passade jag på att göra årets sista besök på den STORA loppisen i Bricka.
Hade stämt möte med A-K och A-B där så det blev en trevlig dag.
I halvtid åt vi sallad som vi tagit med och efter rond 2 så avslutade vi med en fika i loppisens café.
Så jobbar riktiga loppis-galningar.

;)






1 Marie-Louise:

skriven

Åh en sådan app kanske man ska kika efter. Blir kanske lite mer peppande att gå ut och promenera då.



Ja ni verkar vara riktiga loppis-proffs. Fyndade ni något? Kram

2 paula i pörtet:

skriven

En sån app vill jag ha! Tokigt bara att jag saknar en mobil för apparna....har bara en urkass gammal mobil utan några andra funktioner än att man kan ringa...Nu har jag ju valt det själv förstås, men kanske måste jag snart börja tänka om...

Du, det vore väl kul med en gemensam skogspromenad, men inte här dock! Dagens svamptur avbröts efter fem minuter då vi älgade ut ur skogen o in i bilen förföljda av en stor svärm älgflugor! Mig kom dom inte åt då jag hade både jacka o min nya keps på, maken hittade tiotalet som satt i nacken, BRRRR va vidriga dom är! Nu får svampen stå kvar ett tag..

Trevlig helg på dej!

3 Fia:

skriven

Det låter riktigt skoj med alla funktioner i appen. Själv har jag inte tagit mig tid att ladda ner något till telefonen, även om det finns mycket användbart.

4 Mia:

skriven

Vad proffsiga ni är! ;-))

Jag är så fruktat oteknisk, så jag vet inte alls hur man ska göra för att ladda ner appar...Och ändå så råkar det bara läggas in nån då o då, men jag fattar inte hur????? suck

Kommentera här: