Jag har fått en...

...Kram Award av söta MatMia.
Tack för den min vän!!
=)



Så här går det till:

Du ska krama den första personen du träffar efter att ha läst detta!
Sedan en lista på 10 bra saker om dig och lägga ut i bloggen.
Skicka kramen vidare till tre vänner!

Jag har redan kramat A och här kommer nu listan på 10 bra saker om mig själv.

* Jag passar alltid tider.
* Jag kan hålla "flera bollar" i luften samtidigt.
* Jag är duktig på att organisera saker.
* Jag kan ganska mycket om djur.
* Kan jag hjälpa någon annan så gör jag det.
* Jag är noga med att hålla kontakten med mina nära och kära.
* Jag försöker att komma överens med alla olika sorters människor.
* Jag har alltid koll på vart saker och ting finns.
* Jag har blivit bättre på att koppla av från "måsten".
* Jag kan säga nej till saker jag inte vill.

Nu ska jag krama vidare och jag skickar vidare till:

MormorMu

Åsa

Budda


1 kicki:

skriven

Receptena finns nu i mitt midsommardagsinlägg...smaskens...ha en fin helg. kram på dej

2 Budda:

skriven

Tack! Kul att läsa dina svar ejmis!!

3 Ann Catrine:

skriven

Tack så mycket!

Ska svara på frågorna imorgon,

ikväll är jg alldeles tom i kropp och knopp...

Kramen är däremot utdelad!



Och här kommer en kram till dig!

Kommentera här: