God fortsättning...

...på 2011.

Det mesta av nyårshelgen har jag tillbringat på jobbet men jag hann i alla fall med att fira tolv-slaget hos våra grannar A & P.




A hade även mat sparad till mig från nyårssupén och den stog värmd och klar på bordet när jag ramlade in hos dom vid 22.30-tiden.
Vilken lyx!
=)

I morse vaknade jag redan 04.30 av att en fluga surrade i sovrummet!
Helt plötsligt var det på nollan ute så flug-rackaren trodde väl att våren var här.
Jag kom i alla fall i tid till jobbet så inget ont som inte har något gott med sig.
Men 3 timmars sömn är alldeles för lite för mig så på förmiddagen hade jag fullt upp med att bara hålla mig vaken.
Nu är jag i alla fall ledig ett par dagar igen och det känns skönt.

Tror jag ska börja det nya året med en lång och skön sovmorgon i morgon.
;)

1 Annica:

skriven

Tack detsamma!

Önskar detta året blir tusen gånger bättre än det förra för er.

KRAM!!

2 J U L I A O F S W E D E N ♥:

skriven

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

3 sweetmama:

skriven

Ja ta lite sovmorgon du det låter som du behöver det

4 Eva:

skriven

Oj, flugor NU!?

Fast å andra sidan... jag hade en stor mygga här hemma för några veckor sedan. Undra var han kom ifrån....

Gott nytt år förresten! :-)

5 Marie-Louise:

skriven

Ja sovmorgon har du gjort dig förtjänt av :)

God fortsättning på det nya året.

Kommentera här: