En mycket trevlig...

...söndag har det varit.
M & S tittade förbi en stund för att hämta hö.  Vi hann med en kopp kaffe och en pratstund också.
=)

J,S,O och J har också varit här idag.
Grabbarna hjälpte oss att skotta av taken och det var verkligen skönt att få det gjort.
Riktiga "snöänglar" kan man säga att dom var.
;)



Varför blir snön så fruktansvärt tung när det blir varmgrader???
Det där har jag svårt att förstå.

Nu är det läggdags här i huset...utbildning på jobbet i morgon bitti.


1 Synnöve:

skriven

Hallå i stugan.

Visst är det härligt med vänner som tittar in på en kopp fika och lite hö, hihi.



Man mår så gott när man kan hjälpa varnadra på alla sätt och vis.

Att skotta snö på tak är ingen lek. Det är en del som druttar ner och skadar sig rejält.



Ja varför blir den tung?

Inte en aning. Men man blir väldigt less på våt, tung snö....



Ha en fin dag nu. Med utbildning och annat.

Kram Synnöve.

2 Carina:

skriven

Hej och tack för en inspirerande och intressant blogg som sprider hopp och erfarenhet!



/Carina



http://medberoendeinfo.blogspot.com/

3 bloggtanten:

skriven

Vår snö minskar för varje dag och det är skönt. Är ju sugen på vår och värme nu

4 matte:

skriven

Vilken bild, haha! här är det skare och halt och knöckligt på gatorna. Annars vackert och frostigt. Hellre det än slask. Men snart är det vår ju, tycker fåglarna har börjat kvittra och det lovar gott :)

Ja visst blir man sugen på att prova en del av halvåtta menyerna. Jag har inte gjort det än men har planer på att göra det nångång.

5 evans:

skriven

Hej! Nu kände jag att det var dags att titta runt bland mina bloggvänner igen :) Har ju minst sagt legat på latsidan...



Här har det varit varmgrader idag, men eftersom jag inte längre bor i hus slipper jag skotta (annat än precis framför dörren). Riktigt skönt.

6 Sandra:

skriven

Tyngden har väl med densiteten att göra va?

Kommentera här: