Som fångad av en...



...stormvind på fredagnatten så försvann kylan.
Lördagen bjöd på plusgrader, takdropp, sol och fågelkvitter.
Det syns tydligt idag att snön har sjunkit ihop en hel del.
Tog en rejäl långpromenad med hundarna och på vägen träffade jag på lite grannar som också tinat fram i det härliga vädret.
Vintertid ser man ju inte så mycket folk här i byn förutom dom som vi umgås med.
Avslutade långpromenaden med en fika hos min granne A.

Idag är det arbete som gäller för mig men jag har tagit ett par timmar ledigt på förmiddagen för jag tänkte hinna in en sväng på en loppis på vägen till jobbet.
Det är tur jag har bra jobbarkompisar som täcker upp för mig när jag ska på så viktiga uppdrag.
;)

HA EN RIKTIGT SKÖN SÖNDAG!!!

1 Hypofysen:

skriven

Ha en bra söndag du också o lycka till på loppisen :)

2 Marie-Louise:

skriven

Ja visst har det varit fint väder i helgen :) det är så underbart när det börjar droppa från taken. Fast med dessa snöhögar så kan gärna droppet ta lite tid på sig annars får vi väl världens vårflod...

3 Mia:

skriven

Är jag avundsjuk eller???? På loppisen alltså...

JAAAA!

4 my:

skriven

Hoppas du fick en go söndag med sol med... ingen sol hos mig, men varmare iallafall!!

Kram kram

5 Lotta från Småland:

skriven

Vad härligt med mildväder och takdropp! Ni har ju så mycket snö så det måste vara skönt att se att det sjunker ihop.

Kommentera här: