Idag blev jag riktigt...



...heligt förbannad på jobbet!!
Ni vet så där arg så det nästan går över i gråt.
Grrrrr!!!!

1 Marie-Louise:

skriven

Usch sådan ilska är så jobbig. Vad hade hänt då?

Och wow du är tillbaka, jag kan komma in igen :) Kram vännen

2 Eva Å:

skriven

Vet du att ibland tycker jag det är riktigt skönt att bli så där arg. Om man får bli riktigt jävla arg, göra sig förstådd och sen lösa problemet tycker jag att en ganska angenäm känsla kan infinna sig. Om man däremot bara blir arg och det inte leder någonstans så är det bara frustrerande och energikrävande och till ingen nytta. Hoppas din ilska var av det första exemplet!

3 Anna:

skriven

Sånt är just tråkigt. Hoppas det släppt. Vad hände?

4 Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak:

skriven

Hej!



Nu är snart tävlingen om den härliga goodiebagen slut! Men missa inte mina 2 nya super tävlingar! =D



http://www.sojkasframtid.com/2011/12/julklappstipset-du-inte-vill.html Avslutas 14/12



http://www.sojkasframtid.com/2011/12/vinn-valfritt-smycke-fran-line-by-maria.html Avslutas 25/12



Kul om du velat vara med på någon av dem. :)

5 Carina:

skriven

Sv. Ja visst man blir så glad när man ser det så man gråter!

Kommentera här: