Lite otäckt känns...



...det faktiskt att L i grannbyn träffade på en björn när hon var ute med hunden i förrgår kväll...

1 Jaana:

skriven

Huvva!!!



Kram!

2 matte:

skriven

å hu fy så läskigt. Jag skulle inte våga mig ut!

3 Sandra:

skriven

Tyvärr är det nog bara att vänja sej,varg slipper vi tackolov eftersom vi bor så nära ett renskötselområde men björnen blir bara fler o fler.. :(

4 Åsa:

skriven

Usch då... var försiktiga!

5 Hanna:

skriven

Där jag bor har jag hört att det gått en ungbjörn en gång. Vi är granne med skogen och där finns alla möjliga djur: älg, rådjur, hare, räv, ormar, skogsmöss....De tre förstnämnda har vi på tomten då och då, räven såg jag en gång då jag gick skogspromenaden. Skogsmössen tar katten hem. De som jag nämnt ovan går ann men INTE en björn. Jag hoppas jag slipper träffa en då jag är i skogen....Ifall vi har björn som springer här....

Kommentera här: