Trots att det enda vettiga...

...jag gjort idag var en sväng till skogen med A och hennes barnbarn, så känner jag mig sliten.
Vi plockade lite trattisar och mossa och så fikade vi såklart.
Jag fryser och svettas om vartannat och har fortfarnade lite ont i halsen och nacken.


Det verkar vara en massa konstiga "bacillusker" som snurrar runt nu så det är väl bara att vänta tills det går över.

Resten av dagen har jag verkligen försökt vila mig i form.
Har tittat på några tv-program som jag missat, läst och bara tagit det lugnt.

Vi har verkligen varit lata i det här huset idag.












1 Ann Catrine:

skriven

Så otroligt trist att du fortfarande är dålig!!

Tycker det låter lite väl ambitiöst att ta en skogstur när du är så risig, du ska vara rädd om dig och inte överanstränga dig!

Bra iallafall att du vilade resten av dagen..

Såg mysigt ut med alla sovande raringar ;-)



Sänder massor av krya-på-dig-kramar!



P.S Vad jag gör vaken nu?

Vaknade av en mardröm och kan inte somna om!

Lääänge sedan jag vaknade med den ångestkänslan..

2 Christina:

skriven

Här hemma så har jag också åkt på nåt konstigt.Har sovit i över 1 dygn,men nu så är jag pigg och utvilad.

3 Sandra:

skriven

Uscha va jobbigt..Hoppas du snart är frisk igen!O vilka mysiga bilder på resten av familjen! :)

4 soffie:

skriven

usch att känna sig så,hoppas du mår bättre nu,

guuu va härliga bilder på de gosiga,

kram

5 Catostine:

skriven

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

Kommentera här: