Nu är det dags igen



Idag har vi kört igång med GI-metoden.
Är så less på att släpa omkring på dessa extrakilon.
Känner mig taggad och första dagen har gått som en dans.
Nu gäller det att hålla i!!!

Trodde jag skulle åka dit direkt på förmiddagen för då var jag och hälsade på en tjej som gick i parallellklass med mig på högstadiet, men det gick ju strålande.
Kul som sjutton var det att sitta och prata med M.
Vi jobbar i nästan samma branch men vi har inte stött på varandra sedan skoltiden. Konstigt nog så visade det sig att vi ändå rört oss i varandras närhet genom åren.
Ser fram emot fler träffar framöver.

1 Carina:

skriven

här hemma startas det med gi idag :)

2 Jaana:

skriven

Lycka till med kampen om extrakilorna!!!



Kram!

3 Åsa:

skriven

Lycka till mot kilona, det går säkert fint!

4 sweetmama:

skriven

Den boken har jag. Och jag har provat GI men det var inget för mig. Har läst att det är visst så att det inte funkar för alla men kanske för dig.

Kul att du är peppad då går det bra :o)

Kommentera här: