Min lördag...

...började med en loppis-runda.
Hade siktet inställt på en tur till en by ett par mil bort där jag visste att det skulle vara en loppis men på vägen dit hittade jag inte mindre än TRE loppisar till som var öppna.
Vilken lycka!!

Fyndade ett vinställ...



...och en ljuslykta.



Summa: 50 Kr.
Ett billigt lördagsnöje alltså.
;)

Efter att vi stökat undan sysslorna här hemma och ätit middag så begav vi oss över till våra grannar A & P.
Där bjöds det på en trevlig pratstund och goda drinkar.
Drinkarna var inte enligt LCHF-modellen kan jag säga.
MYCKET GODA!!

Idag tycker min mage att jag skulle ha hoppat över dom drinkarna...jag är uppblåst som en ballong!!



Jag mår verkligen mycket bättre när jag avstår från kolhydrater har jag märkt.
Framför allt är det så klart sockret som ställer ill det.

Nog om detta...fusk igår men idag kör vi på med LCHF igen.

1 Åsa:

skriven

Det är jobbigt det där med att man inte kan fuska det minsta lilla, utan att det sätter sina spår. Men bra att du klarar av att fortsätta i dag! =)



2 Jaana:

skriven

Visst är det kul med loppis! Och helst när man gör RIKTIGA fynd!



Kram!

Kommentera här: