Idag har jag...

...jobbat och sedan var jag och A till mamma som fyller år idag.
Där bjöds det såklart på god middag.
=)



När vi kom hem så gick jag och la mig...var helt slut.



Ligger fortfarande kvar i sängen, nu med laptopen på magen...det kommer nog att bli en tidig kväll för mig.

1 Ann Catrine:

skriven

Du har väl kanske inte hämtat igen dig efter förkylningen heller...



Nattnatti och dröm sött vännen!

2 Åsa:

skriven

Säger som AnnCatrine, det är säkert förkylningen som hänger i. Ta det lugnt och vila ordentligt!

3 Lotta:

skriven

Det är så skönt att somna tidigt ibland, bara ligga där i sängen å slumra in =)



Kram

4 Helena:

skriven

Klart vi måste träffas snart.

Ska du inte följa med mig på hundutställning på lördag i Nordichallen?

Jeanette Berg ska ställa ut sina mopsar och jag vill så klart se bulldogarna.

Kram vännen!

5 Christina:

skriven

På Lördag så ska jag hem tilldottern som fyller 20.Hon vill att jag ska komma tidigare och baka 2 tårtor.Ibland så är mamma bra att ha.

Kommentera här: