Ljus-och smyckes...




...party hos min granne A stog på programmet igår.
A gör jättefina smycken och så var det PartyLite-ljus.
Jag älskar doftljus och PartyLite lyckas göra nya fantastiska dofter hela tiden.
Igår köpte jag Vita Snöbär, Friska Löv och Söta Plommon.
Nu skulle detta har varit en "doft-blogg" så skulle ni ha fått känna dofterna...mmmmmm!!!

1 Nettan:

skriven

Det är nästan så jag känner hur gott det luktar.

Jag har också köpt ljus därifrån och nu går ljusen åt i rasande fart när det är så mörkt på em / kvällarna.



ha en bra torsdag !

kram

2 Nettan:

skriven

Kan tyvärr inte ha doftljus eftersom jag så lätt får migrän av intensiva dofter.

Hur är det för dig där, fixar du massa dofter fast du lider av samma eländia åkomma som jag?

Kram, Nettan

3 Hypofysen:

skriven

Fick mina i veckan -äppleträdgård o kryddig äppelcider samt de där löven att ha teljus på :)

Kommentera här: