Jag har en massa...



...funderingar nu som jag inte kan hitta något svar på.
Ovisshet, ovisshet, ovisshet!!
Vill veta!!!
Jag ringde Umeå idag för att höra när A:s operation ska bli men han var inte uppsatt på operationslistan ännu.
Är det bra eller dåligt??
Sjuksköterskan var väldigt trevlig och tillmötesgående och kunde i alla fall berätta vilken läkare som A har fått och hon lovade också att prata med läkaren och sedan återkomma till mig.
Jag fick också veta lite om hur det brukar gå till vid sådana här operationer.
Hoppas på mer klara besked i morgon då kanske...

1 Ann Catrine:

skriven

Finns väl knappt något värre än just ovisshet,

det tär!

Hoppas verkligen ni får höra mer imorgon!



Skönt iallafall du fick prata med en sköterska som förstod vad det betyder att få åtminstone några besked.



Kramar i mängd till dig och A!

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Jobbigt att bara gå och vänta på besked.

Kommentera här: