Min söndag...

...började ute i växthuset.
Nu är det så fullt där inne så jag knappt kan röra mig där men jag vågar fortfarande inte sätta ut några blommor innan järnnätterna är över.
Som tur är så är det inte så många dagar kvar nu.
=)



När jag svettades som mest där inne i växthuset så kom min granne E över.
Ett välkommet avbrott för lite fika och en pratstund.



Eftermiddagen och kvällen har sedan tillbringats med Junioren och A:s exfru med familj.
Ett lite sent firande av O som fyllde år i veckan.
Vi började med att äta en mongolisk buffé.
Mycket fräscht och gott.



Efter maten var det dags för kvällens underhållning.
En helt fantastisk föreställning med Joe Labero.



Kom på mig själv flera gånger under föreställningen att jag glömde bort att applådera eftersom jag var så fascinerad av det som hände på scenen.
Hur sjutton bär han sig åt??!!

När jag och A åkte hem sen så var det dags för mjukglass-premiär.
Det är något alldeles speciellt med årets första mjukglass.


 

1 my:

skriven

Joe Labero är fantastiskt duktig, förstår du blev fashinerad!! Jag har sett honom oxå, och blev helt tagen...

2 Mia:

skriven

Vill också ha växthus, men får nöja mig med balkong, inte illa det heller L Det har jag inte här på Åströmska...

Han är otrolig, den mannen...jag begriper inte hur han får till det!!!

Åsså blev jag hungrig nu också...attans... ;-))

3 soffies:

skriven

wow ATT se han live måste va en upplevelse,

Å va mysigt med ett växthus,

ha en go kväll

4 Anna:

skriven

ååå va gott det såg ut med buffén!! :)

5 Anna:

skriven

vad härligt med ett växthus! det ska jag skaffa bara vi får tag i ett hus först :)

6 Anna:

skriven

ja hur bär han sig åt egentligen?? imponerande!! :)

7 Anna:

skriven

gu va gott med mjukglass, har inte ätit den första än i år!

Kommentera här: