Min fredag



Med hjälp av gamla huskurer och andra "medicamenter" så kan jag härmed meddela att det känns väldigt mycket bättre i bölden...man kan säga att trycket har lättat.

Idag har vi pysslat på här hemma hela dagen.
A fixade äntligen vår garderob i hallen som har varit oroväckande ranglig ett tag, men nu är den som ny igen.





Bilden som kommer nu skulle jag väl egentligen inte visa, det är rätt äckligt, men så här såg det ut under garderoben.
Omöjligt att dammsuga under den men hundhår och grus tar sig visst in precis överallt.
=/



Nu till något trevligare.
Våra ankor värper just nu 2-3 ägg om dagen, det gillar jag.



Bakade en sockerkaka av 4 ägg, MUMS!



Dagens höjdpunkt har ändå varit när Junioren kom på besök med sin nya flickvän.
Dom var såååå gulliga!!!
=)



Nu är det dags för sängen...om vädret tillåter ska jag nog åka en sväng på marknad i morgon.







1 Ann Catrine:

skriven

Vill knappt föreställa mig vad som gömmer sig under min kyl, omöjlig att dra fram!

Härligt att bölden drar sig tillbaka...

Vilken marknad ska du på imorgon? Matfors?

Du lär nog åka till trädgården I Bergsåker, mamma hade varit dit idag och sa det var fantastiskt!



Imorgon hoppas jag på lite energi, måste städa av här och packa. Vi åker på natten vid 03-tiden.. Jag kör, så läge att sova en stund tidigt imorgon...



Hoppas du såg brittiska filmen på 1:an ikväll, sanslöst rolig!



Sussagott, vi hörs!!

2 Synnöve:

skriven

Ny är jag kanske närgången, men vart sitter den där bölden?

Hoppas det går över snart.



Jodu, hundhår och grus finner en väg in överallt.

Här blir det en fika på verandan nu. Passar på när solen är framme. 20 grader är det ute med.



Sköt nu om dig och så hoppas vi att bölden ger sig av pronto!

Kramen Synnöve.

3 Idareli:

skriven

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

Kommentera här: