Vad är det som gör...

...att katter är så galna i att ligga på de rentvättade kläderna?
Ibland ligger våra katter till och med uppe på torkställningen!!!
Inte så kul med allt hår som dom lämnar efter sig...





1 Mormormu:

skriven

Tänk dig själv!

Finns ju inget bättre än doften av nytvättat...

Kloka djur det där ;-)

2 Nettan:

skriven

Håller med dig ! Ha ha !

Men är man ett djur som älskar att njuta så kanske det inte är så konstigt. Ha ha !



kram

3 Eva Å:

skriven

Samma här!! Man får hitta på små knep för att hålla dem borta. I korgen där jag har ren tvätt ställer jag min handväska så att de ej kan ligga där, på tvättställningen fäller jag upp "sidotorkarna" så att de ej kommer åt osv osv, man får överlista dem helt enkelt..

4 sweetmama:

skriven

Hmmm det där har jag också tänkt på. Djur brukar ju inte tycka om det som luktar lite parfyrmerat. Men min katt hon springer efter så fort vi sprayat lite parfym, skurat golvet eller nåt annat. Kläderhögen den rentvättade är hon också ute efter och vill gärna in i garderoben.

Skulle ha tänkt på det när jag köpte mig en vit perser jag som oftast bär mörka svart kläder. De är numera alltid täckta av vita pälsstrån

5 Lotta från Småland:

skriven

Har en hög med dukar som får tvättas efter att Kasper valde ut dem som säng...

6 Nettan:

skriven

Vem gillar inte renbäddat? ;-)

Min princessa ligger alltid på min kontorsstol och hårar ner hela sitsen, så när man sitter där blir man lurvig i rumpan hela tiden... tjusigt värre!

7 Synne:

skriven

De vet att man ska ligga mjukt och varmt hehe...

Goa katter du har.

Kramen.

8 Birgerebba:

skriven

Sehr schon, gut gemacht

Kommentera här: