Som vanligt...

...så rusar lediga dagar förbi i ett helt annat tempo än arbetsdagar.
Vi har i alla fall fått mycket gjort den här helgen och det känns bra.
Äntligen är det mildare väder också så att det går att vara utomhus, vi har haft runt -10 grader och sol idag.
Förutom en del "stök" här hemma så har jag varit på hundpromenad i skogen med min granne A och hennes dotter Å. Kul när man får sällskap på promenaden med andra hund-människor.


Nu ska jag se vad mina blogg-favoriter haft för sig.
=)

1 sweetmama:

skriven

Ja idag var det bara -5 ute här. Jätteskönt kändes det så jag tog mig en rejäl tur på eftermiddagen. Behövs efter allt innesitande i vinterkylan ;o)

2 Camilla:

skriven

Åh, 10 grader låter som en dröm. Vi har fortfarande -15 till -18 här i Gävle, men i morgon ska det äntligen sakta börja bli lite varmare igen.

3 soffie:

skriven

ja tänk va dagarna rusar iväg när man har det trevligt,

ha en goo kväll

4 Carina:

skriven

Usch jag har varit på oaktiv under hela julen frma till nu så jag skäms, jag MÅSTE ta tag i detta igen nu till veckan, jobbdags imorgon!

Har man hund kommer man ju ut vare sig man vill eller inte, skönt är det hur som helst!

5 Sandra:

skriven

Jag längtar tills ni kommer hit! Nu är det inte så långt kvar, tiden går ju så snabbt!

Är stolt över mig själv att jag blivit så trygg att jag inte tar åt mig av vissa kommentarer, tänker att om jag inte duger som jag är så är det inte mitt problem. Tror inte att hon tänker på att hon alltid har en massa åsikter och att det låter negativt en del av det hon säger..

Kram!!

Kommentera här: